Strona główna » Najczęściej zadawane pytania (FAQ) » Pakiet Przedsiębiorcy - Kadry i Płace

Pytanie: Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?

POBIERZ PROGRAM
POBIERZ PROGRAM
Odpowiedź: Dodanie ekwiwalentu za urlop jest możliwe tylko w przypadku pracowników, którzy w umowie w zakładce Zwolnienie mają zaznaczoną opcję Pracownik zwolniony:

Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?

Po zaznaczeniu powyższej opcji w składnikach wynagrodzenia pracownika pojawia się pozycja Ekwiwalent urlopowy. Domyślnie wpisana wartość ekwiwalentu wynosi "0". Aby zmienić tę kwotę, należy nacisnąć ikonkę słoneczka i w wyświetlonym okienku wpisać liczbę dni i ewentualnie skorygować kwotę średniego wynagrodzenia:

Jak mogę dodać do listy płac ekwiwalent za urlop?
Po kliknięciu przycisku Oblicz, program wyliczy kwotę ekwiwalentu w oparciu o wpisane dane.